Ik kan nog maar aan 1 ding denken

10 november 2009 - Brunssum, Nederland

Ik kan nog maar aan 1 ding denken

Curaçao!

Laatst liep ik door de stad en zag ik een zeer bruine vrouw lopen, het eerste wat ik dacht;
Die is zeker naar curacao op vakantie geweest AARH! misschien is ze wel naar Spanje, Turkije of Marokko geweest! Of het komt gewoon van de zelfbruiner die ze bij de douglas heeft gekocht!

Gister heb ik het contract getekend voor mn kamer! Waar het is, Hoe ik er kom en of het werkelijk zo is als op de foto, daar zal ik pas over 2 weken achter komen, 2(!) weken, Er zijn nog zoveel mensen die ik nog wil zie/ knuffelen en mijn laatste hoopje liefde wil geven! Marco Borsato zou zeggen;
Afscheid nemen bestaat niet. Hoezo voelt het dan zo? De eene keer lijkt een half jaar lang en zie ik er met bijde benen tegenop, de andere keer heb ik er erg veel zin in zoals nu:

Hier lig ik dan, ziek in me bed ik denk dat veel mensen achter me zullen staan als ik zeg dat ik liever in curacao in de zon lig dan ziek in me bed. Gelukkig schijnt het zonnentje langs het gordijn me kamer binnen, (voor zover als je het een zonnetje kan noemen) Zodra je een stap buiten de deur zet heb ik het gevoel dat het hartje winter is,

Idee bij hartje winter: 2 meter sneeuw, Mensen in ski pakken, Kinderen op slee's en onderbroeken tot op de oren opgetrokken, heeft deze man het nou nog koud of is dat gewoon alles wat hij in zijn broek heeft!

STOP

Hier hang ik dan, met me zieke hoofd uit het raam, zo word ik natuurlijk nooit beter! bij de gedachte dat ik deze winter kan overslaan en kerst in de zon doorbreng val ik gerust in slaap

1. René:
    Hee schatje,
    Ik zal nog goed voor je zorgen, zolang je thuis bent!! Ziek maar lekker uit meid. Alles komt goed

Grtz, Pa :}
  2. Joyce:
    Heeej girl!

Stom dat je nu ziek bent, maar ik begrijp goed dat je er zoooooveel zin in hebt! Ik ben strontjaloers! ;) En afscheid is maar voor even! Daar ga jij heel veel lieve mensjes leren kennen, waardoor de tijd daar om vliegt en je niet eens meer terug wil naar dit koude kikkerland! ;) En dan voordat je t weet ben je alweer terug! :D
    Ik zie je nog wel denk ik (als t goed is :P) en anders heeeel veel plezier!

kuss
  3. Maartje:
    schatje,
    je hebt het mooi geschreven
    ik ga je echt vreselijk missen
    maar als jij terug komt
    ben ik de eerste die je omarmt, je knuffelt en je kust
    iloveyou

kzal aan je dneken als ik in me winterpakkie buiten loop en jij in je bikini zit, wou dat ik even langs kon komen!
  4. Stephanie:
    21 november 2009
    We hebben gister nog even flink gelachen, ja jij hebt tenminste nog een lach hé dus waarom zou je er geen gebruik van maken haha je snapt hem.

Hééééééééél vééééééél plezier en vergeet de KE PASA niet, en geef mambo beach een dikke kus van me

Ik ga je toch wel een beetje missen je droge actie`s en eind April ben je terug kan ik je weer gek maken.

Je zult nu zeker wel in bed liggen opgewonden de uren aftellen....

Nou, fijne reis, en doe vooral rustig aan al die negers komen toch altijd de laat

dikke zoen
  5. mams:
    21 november 2009
    heej, nu zie ik dat je hier ook kunt schrijven, heb toch al ergens anders wat gezet? Dus kijk svp even bij de andere berichtjes....(suf ben ik he) liefs en slaap lekker onder de bloemetjes van oma! kus mams
  6. marijke:
    21 november 2009
    Hee meisje, heb van je moeder begrepen dat je veilig bent geland in Curacao. 't avontuur is begonnen..... Hele fijne tijd, geniet en leer ze!~Zal via de website me op de hoogte houden van je wel en wee én uiteraard af en toe iets van mij laten horen.
    Knuffel,
    Marijke
  7. lilian:
    21 november 2009
    hey ilse, wat spannend, moet terugdenken aan mijn eigen 4 weken toen in japan en 3 maanden in Frankrijk. Geweldig. Geniet ervan meid. Ik zal je mams wel af en toe bezoeken en knuffelen.
    groetjes,
    lilian
  8. Cynthia:
    lieve Ilse,
    ik wens je heeel veel plezier in dat verre curacoa!
    Ik hoop dat je een geweldige tijd beleeft, en wél nog terug komt!
    Geniet maar van die 5/6 maanden, want voor je het weet is die tijd al voorbij!

XXXXXXXXXX

Cynthia
  9. Ome Jo uit La France:
    22 november 2009
    Heb gisteren toevallig met mamma Sylvia gebeld en gehoord dat je na al in CURACAO ZIT.wat het weer betreft:"Baas boven baas " hè ! n hele ondereming voor jou toch ? Ik wens je een fijne en leerijke tijd daar !! Onze Luc vertekt a.s. vriidag naar India voor 5 maanden en wij zullen als alles goed gaat op 24 april voor een maand naar Nederland komen. Het allerbeste van mij.! Dikke knuffel, Ome Jo oet Frankrig.
  10. Monique en Piet:
    Ha die Ilse,
    We hopen dat je een goede reis hebt gehad. Heb je een gezellige kamer en een leuke groep meiden in het huis, waar je een beetje mee op kunt trekken? Papa, mama, oma, Resy en Yves hebben nog bij ons koffie gedronken op de terugweg (hadden ze even wat afleiding), was erg gezellig. Wij wensen je heel veel plezier en succes op je eerste werkdag morgen.

Liefs,
    Monique en Piet