dag 1

22 november 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

vandaag stonden we om 4 uur op om met de auto naar schiphol te gaan. eeenmaal aangekomen hebben we wat gedronken bij starbucks. toen het 8:10 was xzijn we samen met chantal naar de douane gelopen. hier hebben we even moeten huilen voor het afscheid. toen we de bagage hadden laten controleren en klaar waren om naar het vliegtuig te lopen kwam chantal erachter dat ze haar koffer was vergeten. eenmaal de koffer terug konden we instappen. tijdens de vlucht hebben we goed te eten gekregen en een rondleiding door het vliegtuig hievan staan ook fotos op de site. helaas mochten we niet in de cocpit. eenmaal aangekomen stond een meneer op ons te wachtne. hij had een bordje in de hand met onze namen erop. nadat we wat hadden gedronken en even geld hadden gehaald ging chantal met die meneer mee en ik met cisca, *die overigens heel aardig is* aangekomen bij het huis kreeg ik een landkaart en heb ik kennis gemaakt met de andere meiden. samen met hun zijn we naar de toko gelopen waar ik niet goed wist wat ik moest kopen. even brood en kaas gehaald en weer terug. savonds mocht ik met hun mee eten omdat het me eerstte avond was. rond 9uur ben ik met een van de meisjes en haar vriend wat gaan drinken in het centrum. daarna weer naar huis en ben ik gaan slapen.

1. Maartje:
    22 november 2009
    het dringt nu pas echt door
    dat je echt weg bent
    en dat ik je hele lange tijd niet zie..
    ik ga je missen!!
  2. Ome Bertus:
    25 november 2009
    Hi Ilse,
    Je bent net op tijd weg want hier in Canada tenminste zou het flink koud worden dit week-end. Goed gedaan, ik wens je veel plezier.
    Goetjes van ome Bertus