dag 3

24 november 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

heey allemaal, ben ik weer, ben benieuwd wie me blog allemaal leest, laat een berichtje achter dat is altijd leuk!

Vanochtend was ik weer om 9uur wakker. computer aan en met mama en yves gechat. Oma was ook nog even langs gekomen! leuk haar weer even te zien! Om 12 uur ben ik met debby en teuntje naar de supermarkt gegaan, eten gekocht voor de hele week. ik heb ook een simkaart gekocht,a ltijd handig en veel goedkoper om met elkaar contact te houden.

daarna is teuntje gaan werken en debbie gaan slapen, ik heb nog even met oma en mama gepraat. toen gingen hun eraf en heb ik met papa gepraat, leuk! was erg moe maar het was al 3 uur. om 3.15 ben ik buiten gaanz itten want om half 4 kwam cisca me halen voor naar stage te gaan. eenmaal aandekomen bij landhuis daniel heb ik kennis gemaakt met karel en nog een stagaire. hij heeft me het plekje laten zien waar ik stage ga lopen. erg aardige man, heeft een paar keer gezegd dat als er wat is, ik hem altijd kan bellen. morgen gaat die me vertellen wat ik moet doen en laat die me zijn huis zien. ook komt die een keer naar ons huis toe.

Over het duiken zelf heeft die me ook veel verteld. ik kan me brevet halen en met hun meeduiken zovaak als ik maar wil. de flessen van daar zijn stuk lichter pa ! (aliminium) en ik kan de spullen van daar gebruiken.

ik heb ook nog foto;s van gisteravond op de site gezet. de meiden die je ziet wonen bij mij in het huis, erg aardige meiden!

tot ziens x ilse

1. mams:
    24 november 2009
    bofferd!! ben trots op je! kus mams
  2. Marianne:
    Hallo Ilse
    Je doet het goed hoor... ga zo door! Praat je eigenlijk Nederlands of Engels daar?
    Ik vertrek donderdag naar Nl en zie je moeder bij Opa Jan. Misschien is er een gelegenheid te skypen....???
    Veel liefs
    Marianne
  3. Resy:
    Ilse!
    Wat leuk om te lezen, doe iedere dag maar zo'n blog als dit ;)
    Succes met werken vandaag, slaap voor nu nog maar lekker ff hahaha :d
    Nu ga ik ff je foto's bekijken :D
    xoxo love you!
  4. Maartje:
    24 november 2009
    nounou.. je hebt gister ook met mij gepraat, maar dat vergeet je :(!!
    haha..
    ik ben blij dat je het erg leuk hebt, en ik hoop snel dat ik een baantje krijg zodat ik kan langskomen
    hou ons maar goed op de hoogte van wat je allemaal meemaakt, ik ga je helemaal volgen!
    knuffel xx
  5. Angelique:
    hoi Ilse,

wat ben jij al bruin!
    super dat je met het thuisfront kunt cammen. En super dat je deze blog bijhoudt.

xx angelique
  6. Luchies tuig :):
    Hee DUSH(I)lse)

Alles paletti daaro.. ?? ik achtervolg je iedere dag.. als het meezit... pas maar op dat ik je niet op je hielen trap... :) Ik hoop dat je er een knaltijd van maakt.. maar natuurlijk ook LEERT heh.. mutsefluts.. dus maak de nodige notities op tijd.. dat maakt het uiteindelijk een stuk makkelijker voor je.. dikke kus van ons allemaal.. :)

Loveya.. *X* het sjoesterswief..
  7. Truuske:
    Hey Dushi!!!

Ik zie dat je al lek gestoken bent door de muggen, maar dit gaat over hoor... Volgens een oude mythe van de Antilianen zelf, moeten de muggen je accepteren op het eiland. Als de muggen menen dat je mag blijven zullen ze niet meer steken...Geloof het of niet vraag maar aan een antiliaan...Gelukkig voor jou dat het tot nu toe bevalt. Ik zat er in 1992 en praat er nog steeds vol enthousiasme over, tis zo'n unieke ervaring...Ik zou zoveel mogelijk gaan duiken als ik jou was... Meer brevetten halen dan je vader. Hebben ze op jouw stageplek PADI? Nou ik ga proberen je blog zoveel mogelijk te lezen...

Dikke kus Truus
  8. Sannee:
    Hee Ilse,

ik hou je elke dag in de gaten ,
    of der al iets op de blog staat!

Liefs, &succes.
    Sanne
  9. Geerie:
    Hoi Ilse,
    Super toch die computers, internet. Vind het gewoon ongelofelijk dat ik op deze manier al zo snel iets van je kan lezen en zien. Vind het echt super wat je allemaal doet en hoe je dat doet. Ja, van de muggebulten, dat gevoel ken ik ook van de tropen. Hebben jullie geen muskitonet om onder te slapen of gaas voor de ramen op zijn minst.
    Moet nog een hoop administratie doen maar wilde toch eerst even kijken op je blog. Zal hem echt blijven volgen en me blijven melden.

Denk aan je, heel veel liefs,
    Geerie
    P.S.: Beneid je wat het duiken betreft. Ga vlijtig iedere week naar de les. Is best leuk, maar in tropische wateren duiken zoals jij. Ben benieuwd of en wanneer ik dat eens mag gaan beleven. Geniet ervan Ilse.
  10. Claudia:
    Haa Ilse!

Oooh wat leuk allemaal om dat te horen!! Ben echt super jaloes.. Hoe heb je je ouders zo ver gekregen dat je naar curacao mocht? Heb t er ook over gehad maar ik mag niet helaas =(

Ik ga je blog vaker lezen, hihi leuk!!

xoxo Claudia