dag 2

23 november 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Dag 2 is aangebroken.

9 uur stond ik op. ofja, opstaan, ik heb me laptop op bed gepakt en met mama en iedereen thuis gepraat. even op de webcam. ahd het wel even zwaar, niet omdat ik weg ben maar omdat ik zo VER weg ben! om 10 uur heb ik even met het meisje van hier gepraat en ontbeten. daarna met een ander meisje en om 12 uur zijn we naar mambo beach gegaan. het is waar wat ze zeggen, je moet betalen voor het strand. 5.24 gulden (scheelt dat het maar 2 euro is ! ) daarna zijn we in de zon gaan liggen en gaan zwemmen, toen we weer in de zon lagen te bakken kwam de beach boy om te vragen voor het geld van de stoelen. 5,- gulden. daarna nog lekker liggne bakken en tosti gegeten. toen om 5 uur de happy hour begon bij mambo beach zijn we daar gaan drinken. echt super cool! al die mensen ik heb me de ogen uit gekeken. om 6uur gingen we naar de andere bar waar tot 7uur happy hour was. om 8 uur zijn we naar huis gegaan. we hebben het erg naar de zin gehad (ik teminste) hihi. fijn om leuke mensen hier in het huis te hebben die me een beetje op weg helpen, morgen gaan we naar de winkelom boodschappen te doen! ben benieuwd wat je hier kan kopen en eten!

om 4 uur ga ik samen met cisca naar de stage om kennis te maken en dan hoor ik hoe en wat.

dus ik hou jullie op de hoogte

dikke kus vanuit curacao! XXXXXXXX

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Resy:
    ik hou van je!
  2. mams:
    23 november 2009
    Vond het skypen ook zwaar.....:) Heerlijk om te horen dat je een leuke dag hebt gehad. Dikke knuffel mams
  3. Marianne:
    23 november 2009
    Fijn dat je goed bent aangekomen....! Heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken! Ik ben ook op Skype, dus mocht je zin hebben....?, ben niet vaak on-line, kijk maar, want zo goed ben ik er ook niet in, en mijn webcam is slechte kwaliteit....!
  4. Truuske:
    23 november 2009
    Nou ja zeg direct de 1e dag naar Mambo...Whaaaaaaaaa geweldig...Ben je inderdaad vergeten te vertellen dat je daar moet betalen voor zowel entree als de ligbedden. Maar er zijn heel veel leuke andere strandjes waar de entree gratis is...Maar die zijn dan ook viezer (antilianen laten alles liggen en ruimen niets op)en rustiger...Kan me voorstellen dat jij remmiedemmie wilt en dat kost geld... Amuseer je nog. Bevalt je stageplek?

Dikke kus Truus
  5. ellen:
    Heej Ilse,

Daar zal het je wel bevallen. Van bar naar bar naar bar en van strand naar strand. Hahahahaha. Ik zou me in ieder geval prima thuis voelen. Drink er maar eentje van mij. Ik zal je moeder € 5 geven voor je rekening.
    Geniet er maar van!

Gr. Ellen
  6. Ilona:
    24 november 2009
    Heey Ilse ....

Wat leuk om al je verhaaltjes te lezen kan ik een beetje volgen wat je allemaal doet daar ...klinkt heel goed van de ene naar de andere bar en spannend natuurlijk allemaal nieuwe dingen en nieuwe mensen ...maar je weet LIFE YOUR LIVE...

Zal je verhaaltjes volgen erg leuk om te doen omdat je zo leuk schrijft hihihi

Groetjes Ilona