31-12-09

31 december 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

De laatste blog in 2009!! hoop dat jullie allemaal een leuke kersthebben gehad en vind het leuk te horen wat jullie gedaan hebben en hoe het was, dus laat gerust hier heen reactie achhter met je hele verhaal!

zelf ben ik eerste kerstdag samen met raneen van ons huis naar het strand geweest, daar hebben we lekker liggen bakken tot half 5 en zijn we naar huis gegaan, toen kwam judith me halen en ben ik samen met haar familie gaan eten bij surf en turf, daar hadden ze vooral veel visgerechten en nog een stukje vlees dat ik maar heb gepakt! je zat er wel super gezellig aan het strand waar we onze zonsondergang hebben doorgebracht. daarna ben ik nog op stap geweest en nog gezellig wat gedronken, 2de kerstdag vooral rustig aan gedaan (kamer opgeruimd lekker geslapen enz.) Na kerst ben ik samen met Karel en Ruud op de superior gaan duiken, we zijn in het ruim geweest en ook in de stuurhut wat echt heeel spannend was! op de site hieronder vind je meer informatie:

Gisteravond ben ik ook nog met Ruud Karel en Peter een nacht duik gaan maken ! ik vond het echt 10 x niets, was ook wel een beetje bang haha in het donder zag je bijna geen vissen, ik vond dat alles er dood uitzach maar 1 ding was wel heel leuk als iedereen de lampen uit deed en je ging met je hand heel erg heen en weer zag je allemaal vuurvisjes dat leken net kleine sterretjes, maar dat was het enige dus ik heb gezegd dat ik het niet meer deed. deze duik hebben we gemaakt bij crash side waar er spullen liggen van een vliegtuig wat van de USS erie af is gegooit toen dit schip in brand stond, hier kun je vast op internet nog meer dingen vinden.

Voor degene die er nog niet achterwaren:
jullie hebben eerder 2010 dan ik! dus als jullie liggen te slapen, pak ik mijn eerste glaasje champagne! Hoop eigenlijk wel dat er geen ongelukken gebeuren met het vuurwerk want dat zou natuurlijk doodzonde zijn van je vingertjes en de rest van je lichaam, verder wens ik iedereen een fijne jaarwisseling (goeie roetjs) en tot volgend jaar !

Mijn plannen zijn als volgt:
oliebollen eten (die we net heben gebakken)
avondeten (je kan nie tmet een lege maag op stap)
carls kleren verbranden (ex van judith die zijn spullen niet mee heeft genomen toen hij op de vlucht ging)
naar de stad (samen met Debby een drankje doen tussen de antilianen!)
naar bermudaaaaaaaaaaaaaaaa (jaarwisseling doorbrengen onder gennot van een drankje of 2)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. ed en nel rijvers:
    1 januari 2010
    wij wensen jou een fijn en gezond
    2010...veel groetjes vanuit
    heerlen. brrrr O graden
  2. René:
    2 januari 2010
    Hee meiske,
    Zit weer in Veldhoven, aan het wachten op onderdelen... en morgen weer hier. Vroeg op, laat thuis. Het is koud buiten (-5).
    Nachtduik is toch wel bijzonder, je ziet normaal dingen, die je overdag niet ziet...
    Veel plezier daar!!!
    Pa
  3. Ome Jo uit La France:
    3 januari 2010
    van ome jo en tante wiesje een gelukkig en gezond jaar met fijne contacten en leerzame ervaringen !!