07-01-10

8 januari 2010 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Het is alweer 2010 en volgens vele te laat om nog een gelukkig nieuw jaar te wensen.

Om nog even te vertellen wat ik de laatste dagen heb gedaan. Met oud en nieuw hebben we een beetje afgeweken van de planning toch een hele leuke avond gehad. De volgende dag de hele dag in bed gelegen en in de avond de auto opgehaald bij bermuda, toch nog maar even een drankje gedaan maar we waren echt kapot dus zijn om 12 uur naar huis gegaan en lekker gaan slapen, zaterdag nog gewerkt bij Trunkdivers waar het steeds drukker begint te worden. Af en toe komen mensen voor te duiken en veel mensen de een hapje hebben gegeten bij Landhuis daniël komen even het museum bekijken. Zondag, Maandag en Dinsdag had ik vrij. Zondag was de laatste dag dat Daily en Veronica stage moesten lopen bij de duikschool dus vanaf nu sta ik er alleen voor. Niet dat het een probleem is want ik weet nu wel hoe en wat.

Zondag ben ik samen met Judith naar mambo beach geweest, onze bedoeling was een lekker dagje op het strand door te brengen en daarna happy hour te pakken, dit is helaas niet zo gegaan want in het midden van de dag ben ik flauw gevallen, waarschijnlijk door de warmte of te weinig zout. (meer chips eten om te voorkomen dus! Hihi) De hele vrije middag in bed gelegen met paracetemol, want op het enige plekje waar stenen liggen op het strand, ga ik onderuit. Dikke koppijn als resultaat. Lekker rustig aan gedaan voor de rest van de dag. Maandag moest Judith weer werken dus hebben we ook niet veel gedaan.

Toen ze terug kwam van het werk zijn we naar de supermarkt gegaan, hebben we gekeken wat we de hele week gingen eten en dat ingekocht. Thuis gelijk koken en daarna de avond door gebracht met een filmpje. Dinsdag hetzelfde verhaal alleen zijn we toen Brounies gaan maken ! super goed gelukt, ook al hadden we geen maatbeker en het water gewoon op gevoel toegevoegd, zo gaan we iedere week wat lekkers bakken hebben we besloten !

Woensdag eindelijk weer naar stage, begon me thuis toch wel een beetje te vervelen, Het was overigens ook niet mijn voorkeur maandag en dinsdag voortaan vrij te hebben want zo heb je heel weinig weekend, aangezien iedereen bij ons thuis het weekend vrij heeft, en ik degene ben zonder auto, zou het wel prettiger zijn samen vrij te hebben (maar daar word nog aan gewerkt) Toen ik op stage kwam ging alex net duiken met een meneer, Nog even met alex bijgepraat, en me dagje doorgebracht bij Trunkdivers. Toen ik thuis kwam was debby samen met haar ouders er en vroeg ze of ik meer ging naar het tmf café, nog nooit geweest en wel benieuwd want het schijnt dat er in Nederland wel eens wat over op tv is.

Eenmaal met Judith lekker paste gemaakt en opgegeten kwam debby me om kwart over 9 halen, net aangekleed ging ik met haar en haar broertje mee naar het TMF ca’fe. In het begin viel het een beetje tegen, er waren weinig mensen en het was zeer kleinschalig. (het was pas half 10 vandaar dat het zo rustig was) hoe dichter we bij het happy hour van 10-11 kwamen des te meer mensen liepen naar binnen. Het was Karaoke avond…. Nou zingen ging ik echt niet !!! uiteindelijk was het toch nog een gezellige avond geworden, en zit ik hier weer donderdag ochtend, een nieuwe dag bij trunkdivers, die goed begonnen is want Alex is duiken en de eerste klanten hebben als een duikmasker en snorkel gekocht !

Hoewel het hier heeerlijk warm is. Mis ik toch wel het plezier om te schaatsen op de straat, met warme chocomel bij de openhaard en dik ingepakt de bus naar school te pakken. Nog 5 weken en dan komen oma, papa en yves al langs! Ik heb er zin in !! xxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl