281109

28 november 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

vandaag weer een nieuwe blog.

Stage gaat voor de rest prima. Hoef niet veel te doen en ben donderdag de hele dag daar geweest. Donderdag avond ben ik met Judith Teuntje Debby en kirk naar het Plein geweest in Punda. Daar hebben we lekker gegeten en erna een drankje gedaan bij de Tijd. Rond 10 uur zijn we met de auto naar Cinco (een discotheek) gereden en Debby en ik kwamen pas om 4 uur thuis. zei is toen met Kirk nog naar het strand geweest en ik ben lekker mijn bedje ingedoken.

Vrijdag om 9uur wakker gebeld en rond 10 uur kwam chantal aan, hoewel ze te laat was uitgestapt hebben we elkaar toch nog getroffen. Zijn we hier gebleven totdat we om 2 uur naar het strand gingen. Hoekse hut. Leuk klein strandje waar je ook voor moet betalen. Daarna zijn we naar twilight gegaan. Hoewel andere kinderen dachten leuk te zijn door te rennen en schreeuwen was het toch heel leuke film. Daarna naar huis en zijn Teuntje en Judith nog op stap geweest maar wij gingen slapen

Vandaag gingen chantal en ik met de bus van 9 uur naar Trunkdivers. Om 10 uur kwam karel en rond 11 uur kregen we de theorie uitleg. Er was nog een andere jongen bij die duikleraar wil worden en nog moet leren ervoor. Om 12 uur zijn we vertrokken naar de zee en zijn we om 1 uur het water in gegaan. alles ging gelukkig goed.  daarna zijn we naar otrobanda centrum gegaan, hebben gekeken voor slippers van chantal maar helaas niets gevonden. toen we terug wilde hebben we een half uur op de bus gewacht. Hadden we ook nog de verkeerde bus gepakt. toen waren we bij centrum supermarkt. Heeft judith ons gelukkig opgehaad. wel super lief.

straks gaan we nog even opstap maar nu ga ik eerst aardappal anders koken. Tot snel x

1. Resy:
    29 november 2009
    Oeh lekker aardappel anders! :D Niet teveel heh ;)