021209 Landmacht

3 december 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

heey heey,

nou ik zal jullie even inlichten over de landmacht die vandaag was. Ik werd om half 3 hier opgehaald om erheen te gaan. paspoort ingeleverd pasjes gekregen en konden we naar binnen!

Het is een heel dorp op zich! Zal wel ongeveer hetzelfde zijn als in nederland maar daar ben ik nog nooit geweest! leuk om al die mensen in uniform te zien. Met de auto zijn we naar de gymzaal geweest waar we onze eigen tafel op konden bouwen. Hier heb ik ook foto's van gemaakt.

In het begin kwamen er wel behoorlijk mensen. Karel met een vlotte babbel heeft een aantal ervan aan het praten gekregen, een hoop wilde graag duiken. Ondanks dat er naast ons iemand stond die voor 350 gulden een cursus doet. Kwamen bij ons nog genoeg mensen!

rond een uur of 5 zijn we daar gaan eten. wat frietjes met pindasaus gehad, en glaasje water, lekker om nog een keer frietjes te eten (dat maken wij hier thuis nooit!) en toen we terug kwamen was het alweer afgelopen!

Niet zo heel spectaculair maar ik was wel blij dat ik mee was gegaan. Morgen of vrijdag ga ik met Alex duiken en zondag gaan we naar de Mediator (meer informatie te vinden op internet)

Vanavond misschien nog met judith naar het tmf café, je moet toch overal geweest zijn! kusss

1. Marco van der Loop:
    3 december 2009
    Hé Ilse ik heb al je Blogjes gelezen, vervelen daar heb je volgens mij geen tijd voor.
    Als ik je verhalen lees en de foto's bekijk lijkt het mij daar hartstikke mooi.
    Het weer is er in iedergeval stukke beter dan hier.
    Vraagje? Wat is het tijdsverschil tussen Curcacao en Nederland?

Ik hoor nog wel iets van je (hyves)????

Snorkel ze....(grapie)

Greetz Mafco
  2. Dennis:
    5 december 2009
    Hey Ilse,

Hoe is het in Curacao? Bevalt het je goed? Leuk om te lezen hoe het daar gaat. Al flink gedoken en je brevet al gehaald?

Groetjes uit het koude Nederland
    Dennis