6-12-09

6 december 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

hello,

De laatste week is niet veel gebeurd, lekker naar stage gegaan op stap gegaan enz. gister met sinterklaas naar punda gegaan. nieuwe slippers gekocht en savonds naar bermuda, was heel leuk! en sinterklaas was er ook. hier volgt nog een foto van!

om half 4 waren we thuis en om 8 uur moest ik alweer op sstaan voor stage, we zouden eigenlijk op de mediator duiken maar omdat er een cruise schip lag kon er niet gedoken worden, toen gingen we naar watamula, dat is aan de noordkant van het eiland en daarom ook wat ruiger.

Hier moest ik met mijn duikpak en fles in het water springen van een rots van 2 meter hoog! nouja de schrik kwam er wel even in haha, maar met alle moed verzameld en erin gesprongen, (er kon niets fout gaan omdat ik wist was ik moest doen en ook dadt ik het kon!) Veilig en wel iedereen in het water gingen we onderwater onder een brug grot door zwemmen en kwamen we in een soort gat, daar kon je omhoog zwemmen en foto;s gemaakt. deze krijg ik over een paar weken.

Vanavond gaan we naar mambo beach en nu nog even praten !

XXXXXXXXXXXXXX

1. Resy:
    7 december 2009
    Met 4 uurtjes slaap gaan duiken!!! LEVENSGEVAARLIJK!!! ;)
  2. Monique en Piet:
    11 december 2009
    Hoi Ilse,
    Ik zit op het werk aan de lunch en lees weer even je blog. Leuk! Wel raar dat ik een dag of 10 geleden een reactie heb verstuurd en die nu nergens meer terug zie? Misschien is er toch iets misgegaan, dus vandaar maar een nieuwe poging.
    Hoe loopt de stage? Heb je al wat meer te doen en hoeveel stagiaires zijn er in totaal? En de taal? Kun je je voldoende met nederlands redden of moet je toch ook veel engels praten? Het valt me op dat je het niet zoveel hebt over de mooie kleuren van alle vissen. Ik weet dat wij met snorkelen niet uitgekeken kwamen op al het moois dat er onder water te zien was. Het is wel leuk om de foto's van de pontjesbrug en zo te zien. Het brengt je weer even terug.
    Zo, ik ga weer aan het werk. Geniet van alles en tot schrijfs, Monique