18-12-09

18 december 2009 - Willemstad, Nederlandse Antillen

het is alweer een tijdje geleden,
Door het slechte internet maken we al een week gebruik van het internet van de buren (deze valt vaak weg en heeft een slechte verbinding. Maarja ben allang blij dat er een manier is om op internet te kunnen ( op landhuis daniël is dat namelijk ook niet de mogelijkheid )

muggebeten worden minder en ik begin te wennen aan het leven hier.

Op stage gaat nog steeds alles goed. heb mijn open water cursus gehaad en ben begonnen met advance. Hierbij gaan we nachtduiken navigatieduiken en diepduiken allemaal nog net iets spannender. Afgelopen woensdag zijn we met de duikschool naar de Kerstmarkt bij de Landmacht geweest. Het was heel gezellig en drukker dan de vorrige keer, samen met Demi ( dochter van Alex ) heb ik me goed vermaakt.

Toen ik gister op de terugweg naar huis was, in een klein busje (9 personen) kwam er een onwijs flinke vrouw naast me zitten, daardoor was de uitgang van het busje gelijk geblokkeerd. Toen ik uit moest stappen was ze zo aardig de weg voor me vrij te maken! hihi

Judith is samen met haar ouders die hier nu op vakantie zijn, daarom is het wat lastiger voor ons omdat de mogelijkheid tot een auto nu minder is, Maar we komen er wel ! Vanavond gaan we op stap naar Bermuda we pakken een busje heen en een taxi terug.

Al lekker aangebruind heb ik vandaag een dagje vrij. Omdat de wekker iedere dag om 8 uur gaat, heb ik vandaag ook niet langer dan half 9 kunnen slapen. Misschien heb ik vanmiddag nog tijd voor een middag dutje.

Zondag ga ik samen met debby weer genieten van het strand, ook al ben ik nu op Curaçao, ik lig heus niet elke dag met me billen op het strand te bakken. Ook zijn Debby en ik begonnen aan een trainingsprogramma, aangezien we hier niet meer fietsen en alles met het busje doen moet er toch een andere mogelijkheid zijn dat het vet niet het overheersende word van je lichaam!

We hebben afgesproken 3 keer per week 3 rondjes om de isa te rennen, en iedere week een rondje extra. daarnaast doen we nog 25 buikspier oefeningen per dag. dus bereid je maar voor als ik terug kom ben ik 10 kilo lichter haha !

Lieve groetjes!

1. Resy:
    18 december 2009
    Whahahaha goed zo van dat trainen ;) Moet ik misschien ook maar s doen xD
    Wat is Isa?
    Jammer dat je zo weinig internet hebt, ik mis je wel op msn!!
    Hebben jullie al een kerstboom opgezet?
    Ben vandaag met oma naar Sittard wezen winkelen voor kerstcadeau's, heb alles nu :D
    Ik hou van je! (L) kuskus
  2. petra:
    19 december 2009
    leuk dat je je goed amuseerd.
    veel plezier onder water word steeds mooier zegt mijn zus die zelf duikt.
    vanavond kerstviering bij scouting hebben een bingo-avond georganiseerd. kertsrommelmarkt was gezellig en druk.
    groetjes

petra